Sklep internetowy, działający pod adresem www.najlepszezaproszenia.pl, prowadzony jest przez firmę:
Manufaktura Papieru Ewelina Żak z siedzibą w 33-335 Nawojowa, ul. Podkamienne 162, Nip: 734 3086 186, Regon: 369800766.

Kontakt e-mail: kontakt@najlepszezaproszenia.pl
Kontakt telefoniczny: (pon-pt, 10-15):  (+48) 536 194 666

I. Informacje ogólne

1. Sklep internetowy www.najlepszezaproszenia.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej lub poprzez kontaktu e-mail.

2. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Zamawiający składający zamówienia za pomocą strony internetowej Sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Momentem zawarcia umowy sprzedaży jest pisemne potwierdzenie przez Zamawiającego paczki na liście przewozowym przedstawionym przez pracownika firmy kurierskiej.

3. Sklep zastrzega, iż zdjęcia oferowanych towarów, znajdujące się na stronach internetowych Sklepu, są jedynie zdjęciami przykładowymi i towar może nieznacznie odbiegać w zakresie barwy, odcienia koloru, jasności lub wielkości od towarów przedstawionych na istotnych zdjęciach, za co Sklep nie ponosi odpowiedzialności.

4. Sklep zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji zamówienia po uprzednim podaniu klientowi powodu. W przypadku dokonania wpłaty przez klienta całość wartości zostanie zwrócona.

5. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia bez podania przyczyny. W szczególności przy realizacji mniejszych ilości niż wymagane minimum lub termin realizacji zbyt krótki do daty ślubu.

6. W przypadku rezygnacji nie wynikającej z Naszej winy zwrot kosztów zamówienia nie będzie możliwy.

7. Ograniczenie prawa do odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb:

Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Zaproszenia, dodatki na wesele i produkty które oferujemy w sklepie noszą miano i są produktami produkowanymi na specjalne zamówienie klienta – spersonalizowanymi według specyfikacji klienta.

  

II. Składanie zamówienia

 1. Zamówienie na naszej stronie można złożyć bez potrzeby zakładania konta użytkownika.

2. Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem systemu znajdującego się na stronach internetowych Sklepu lub poprzez kontakt email kontakt@najlepszezaproszenia.pl.

3. Każde złożone zamówienie otrzymuje swój numer, który Zamawiający jest obowiązany podać przy każdym kontakcie ze Sklepem. W przeciwnym wypadku korespondencja Zamawiającego zostanie odrzucona i nie będzie brana pod uwagę przez Sklep.

4. Minimalna wartość zamówienia jest określona w każdym opisie na stronie produktu. Poszczególne inne produkty się nie sumują.

5. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po uzgodnieniu specyfikacji towaru przez Zamawiającego ze Sklepem oraz po ostatecznej mailowej akceptacji projektu zaproszeń. W przypadku produktów innych niż zaproszenia ślubne realizacja liczona jest od dnia następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu całości wpłaty.

6. Rozpoczęcie realizacji zamówienia: nastąpi po zaksięgowanej całościowej płatności za zakupiony towar jeżeli jego wartość nie przekracza 300zł. Przy zamówieniu które przekracza kwotę 300zł i wymaga podglądu projektu, można opłacić całość lub wpłacić na początku zadatek w wysokości: 50zł, a po akceptacji makiety/podglądu projektu dopłacić resztę kwoty z całości i wtedy dopiero następuje kolejny etap realizacji.

Przy produktach innych niż: zaproszenia, menu, plan stołów nie wykonujemy podglądu projektu i nie czekamy na akceptację oraz rozpoczyna się realizacja. Przy zamówieniu kilku produktów w tym produktu który wymaga akceptacji podglądu, całość zamówienia będzie realizowana dopiero po akceptacji projektu w.w. produktu. W tytule przelewu należy podać imiona oraz nadany przez Sklep numer zamówienia. W przeciwnym wypadku nie nastąpi realizacja zamówienia do czasu, aż Zamawiający nie skontaktuje się ze Sklepem i nie wyjaśni kwestii numeru zamówienia.

7. Termin płatności za zamówiony towary wynosi 3 dni. Jedyną akceptowaną formą płatności jest przelew bankowy na nasz numer konta lub skorzystanie z Przelewy24 i wpłatę na rachunek naszego sklepu.

8Projekty graficzne makiety – podglądy projektu

Podgląd projekt graficznego wykonujemy na: zaproszenia ślubne, menu, plan stołów w postaci pliku graficznego jpg – na pozostałe produkty podglądów nie wykonujemy.

Projekty przesyłane są do 3-7 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty lub zadatku za zamówienie na naszym koncie.

W przypadku zamówienia ekspres projekt przesyłamy w ciągu 2 dni roboczych i czekamy na zaakceptowanie.

Wysyłamy pocztą elektroniczną kontakt@najlepszezaproszenia.pl projekt graficzny. Wstępny projekt wysyłamy w postaci pliku .jpg na wskazany przez Państwa w trakcie zamówienia adres e-mail. Realizacja zamówienia następuje po poinformowaniu Sklepu przez Zamawiającego o akceptacji projektu drogą mailową i uregulowaniu płatności.

 9. Przy składaniu zamówienia Zamawiający jest zobowiązany do podania adresu do wysyłki, poprawnego adresu e-mail, poprawnego numeru telefonu. W przeciwnym wypadku zamówienie nie będzie przekazane do realizacji i zostanie automatycznie skasowane z rejestru zamówień.

10. Domawianie zaproszeń do zrealizowanego już zamówienia generuje dodatkowy koszt za dodruk tj. kwotę 25 zł do wartości domówienia.

III. Realizacja zamówienia

 1. Realizacja zamówienia nastąpi po złożeniu prawidłowego zamówienia za pomocą systemu znajdującego się na stronach internetowych Sklepu oraz po wpłaceniu całości kwoty należnej za zamówienie w formie przelewu bankowego z podaniem w tytule przelewu dokładnego numeru zamówienia nadanego przez system internetowy Sklepu.

2. Sklep nie ingeruje w informacje podane przez Zamawiającego na potrzeby realizacji zamówienia, w szczególności nie poprawia błędów ortograficznych ani odmian gramatycznych podanego tekstu wydrukowane zostanie dokładnie to co zostało wprowadzone w zamówieniu przez klienta.
Wszelkie zmiany w treści po złożonym zamówieniu należy zgłaszać drogą mailową w tym błędne dane, literówki, zmiany w liście gości, ilości itp.

3. Zamawiający nie może ingerować we wzory oferowanych przez Sklep bez uprzedniego kontaktu ze Sklepem i ich ostatecznym uzgodnieniu. 

4. Sklep nie realizuje zamówień według indywidualnych wzorów Zamawiających, w takich wypadkach jedynie zapytanie można składać poprzez adres kontaktowy email.

5. Termin realizacji zamówienia jest podany w opisie produktu. Jeżeli brak w opisie produktu, wtedy wynosi do 10 dni roboczych lub tryb express do 7 dni roboczych od następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sklepu lub po akceptacji projektu. Przy zamówieniu produktów które nie wymagają akceptacji projektu ten czas wynosi ok. 7dni.

6. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w powyższym terminie z przyczyn niezależnych, Sklep poinformuje o tym Zamawiającego wraz z podaniem nowego terminu realizacji zamówienia.

7. Całe zamówienie złożone na jeden numer zamówienia wysyłany jest jedną paczką. Kupujący pokrywa koszt wysyłki zależne od ilości zamówionych produktów i wybranej formy dostawy. W przypadku gdy zamówienie składa się z kilku produktów o różnym czasie realizacji całość zamówienia jest realizowana zgodnie z najdłuższym terminem realizacji. Takie zamówienie jest wysyłane jedną paczką nie dzielimy wysyłki produktów na kilka paczek i różnych terminów wysyłki.

8. Paczki są wysyłane za pomocą firmy kurierskiej, przekazujemy dane klienta niezbędne do realizacji usługi wysyłki. Czas dostawy paczki przez firmę kurierska nie wlicza się do czasu realizacji zamówienia. Sklep nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązywaniem się przez firmy kurierskiej z umów obsługi przewozowej i pocztowej. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia firmy kurierskiej lub przewoźnika, który dostarcza zamówienie. Za wszelkie uszkodzenia lub zagubione paczki przekazane kurierowi odpowiada firma kurierska i należy zgłaszać je u przewoźnika. 

9. W przypadku nie dostarczenia paczki przez firmę kurierską, Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Sklep wraz z podaniem numeru zamówienia.

10. W przypadku niedotrzymania terminu realizacji z winy serwisu. Serwis zwraca zamawiającemu 1% wartości zamówienia za każdy dzień roboczy opóźnienia.
Pierwszym dniem opóźnienia jest kolejny dzień roboczy od ostatniego dnia czasu realizacji produktu. Zamawiający po otrzymaniu opóźnionego zamówienia zobowiązany jest przesłać w wiadomości e-mail danych do przelewu wraz z numerem zamówienia.

11. W przypadku rezygnacji nie wynikającej z winy sklepu zwrot kosztów zamówienia nie będzie możliwy. 

IV. Zwrot towaru

1. ZWROTÓW NIE PRZYJMUJEMY ze względu na ograniczenie prawa do odstąpienia od umowy.

Ograniczenie prawa do odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb:

Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Zaproszenia, dodatki na wesele i produkty które oferujemy w sklepie noszą miano i są produktami produkowanymi na specjalne zamówienie klienta – spersonalizowanymi według specyfikacji klienta.

2. Wszystkie produkty wykonywane w naszym sklepie są wykonywanie na zamówienie i według indywidualnych parametrów wskazanych w zamówieniu.
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeb.

V. Reklamacja

1. Po otrzymaniu Paczki  Kupujący zobowiązany jest sprawdzić zgodność przesyłki ze złożonym zamówieniem. Reklamację można zgłosić do 7 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki na nasz adres mailowy: kontakt@najlepszezaproszenia.pl

2. Sklep nie odbiera zwrotnych paczek wysłanych przez Zamawiających za pobraniem. 

3. W przypadku błędów powstałych z winy Sklepu  Zamawiający powinien zgłosić drogą mailową informację o reklamacji oraz odesłać zamówiony towar na adres Sklepu pokrywając koszty wysyłki. Zamawiający jest zobowiązany zabezpieczyć towar tak aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Jakakolwiek ingerencja w otrzymany towar będzie skutkowała odrzuceniem reklamacji. Zwrot ceny zakupionego towaru na rzecz Zamawiającego nastąpi w terminie 7 dni roboczych od dnia dostarczenia zwracanego towaru do Sklepu, pod warunkiem dopełnienia pozostałych warunków.

6. Sklep nada paczkę zwrotną do Zamawiającego w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania nadesłanego przez Zamawiającego towaru wraz z poprawionym lub nowym towarem lub zostanie poinformowany o planowanym terminie wysyłki poprawionych produktów.

7. Sklep zastrzega, iż zdjęcia towarów oferowanych na stronie internetowej w Sklepie mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu, na przykład w zakresie ich kolorów, odcienia, jasności oraz rozmiarów, i nie może to stanowić podstawy gwarancji, zgodnie z pkt V.1.

8. Sprzedawca może odmówić uwzględnienia reklamacji, gdy:

a. dotyczy ona treści lub formy jakiegokolwiek elementu, który jest zgodny z zaakceptowanym przez Kupującego Projektem lub przedstawionym zdjęciem.

b. dotyczy ona cech Produktu, które są zgodne z jego opisem, np. forma druku, występujące słoje drzewa, styl i twardość papieru, nierównomierne lub nieregularne złocenie, występuje delikatny pyłek złoty w zaproszeniach złoconych.

c. produkt ma błędy lub usterki wynikające z zaakceptowanego przez Kupującego Projektu lub są one autorstwa samego Kupującego, w szczególności dotyczy to błędów interpunkcyjnych, ortograficznych, stylistycznych, literówek.

d. jej podstawą są  różnice w wyglądzie Produktów wynikające z ustawień sprzętu komputerowego lub monitora np. kolor, odcień nadruku, proporcje.

9. W przypadku gdy Zamawiający nie zgadza się z decyzją Sklepu w sprawie reklamacji,  może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

 – Zamawiający może  zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.

 – Zamawiający może  zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą

 – Zamawiający może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich

VI. Gwarancja

1. Sklep ma obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.

2. W przypadku niezgodności towaru z umową odpowiednie zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego Dz.U.2002.141.1176 ze zm.

3. Sklep zastrzega, iż zdjęcia towarów oferowanych na stronie internetowej w Sklepie mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu, na przykład w zakresie ich kolorów oraz rozmiarów, i nie może to stanowić podstawy gwarancji, zgodnie z pkt V.8.

4. Warunkiem realizacji roszczeń Zamawiającego jest sprawdzenie paczki przy jej odbiorze oraz wypełnienie protokołu szkody w przypadku uszkodzenia lub braków towaru.

VII. Rachunki i faktury VAT

1. Ceny towarów podane na stronie internetowej są cenami brutto.

2. Na życzenie Zamawiającego, Sklep wystawi na rzecz Zamawiającego fakturę, o ile Zamawiający poda wszystkie niezbędne dane do sporządzenia faktury na adres e-mail.

VII Przetwarzanie danych osobowych

1. Zapoznaj się z Polityką prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych, która jest częścią tego dokumentu, kliknij tutaj.

VIII Wykorzystanie plików cookie

1. Zapoznaj się z Polityką plików cookies, która jest częścią tego dokumentu kliknij tutaj.